2012. március 9.

Vélemény - Urban Decay Naked



Ez a bejegyzés nem teszt lesz, mert ilyet olvashattok rengeteget a neten. Azt próbálom szavakba önteni, miért is van nekem Naked palettám. :) 
Sokáig nem akartam megvenni, úgy gondoltam, van elég szemhéjpúderem, sok-sok szép színem, elleszek velük nagyon-nagyon sokáig. Úgy véltem, a termék körüli hisztéria már túlzás, nem lehet ez ennyire jó, mint ahogy áradoznak róla a bloggerinák. Persze azért olvasgattam a postokat, megnéztem jó pár swatch-ot, sminket, fotót, videót és a "Naked-bogár" szép lassan befészkelte magát az agyamba. :D Aztán a drága férjem megkérdezte, mit szeretnék Valentin-napra, s én rávágtam, hogy Naked! 
Másfél héttel később ott volt a postaládában! Próbáltam nagyon szkeptikus és távolságtartó lenni, de már a doboz kinyitásakor éreztem, hogy ez életre szóló szerelem lesz! A csodás, meleg tónusú színek, a textúra, a tartósság mind-mind meggyőzött, hogy a kultikus jelző jogos. Seperc alatt elkészíthetek egy szolid, hétköznapi sminket, olyan "no-make-up" make upot vagy épp dögös, füstös szemeket buliba. Hihetetlen, mennyire jól lehet összemosni, satírozni a színeket, élmény a reggeli válogatás, melyiket is tegyem fel aznap! Az idősebb korosztály számára is ideális a színösszeállítás, bátran ajánlom nekik is.
Az ajándékba kapott szemhéjpúder alapozó is fantasztikus, ha elfogy, nagyon valószínű, hogy veszek belőle újat. Bármilyen más márkájú púder színét is élénkebbé és tartóssá teszi egész napra: nem kopik, nem mászik el, nem ül bele a ráncokba a reggel felrakott szemhéjárnyékoló. Egyedül a palettához járó ecsettel nem vagyok 100%-ban megelégedve, nagyon formás darab, meglepő a súlya, de nekem túl kemények a szálai. Sokkal jobban szeretem a Coastal Scents-es ecseteket használni. 
Áradozhatnék még sokáig, de akinek van a birtokában UD Naked, az ismeri ezt az érzést, akinek pedig még nincs, előbb-utóbb úgyis megfertőződik. :DD
Ez a paletta alapdarab... ennyi... pont. 
(A Naked2 színei nekem túl hidegek, nem tetszenek annyira. Jó a csomagolás, de azt biztosan nem fogom beszerezni.)

Nektek van már ilyen palettátok? Vágytok rá vagy teljesen hidegen hagy? 
Monic

1 megjegyzés:

Stumpi írta...

Nekem a megjelenése óta megvan. Imádom! Ha sietek reggel, akkor tuti ezzel készül a gyors smink. Pár szín már erősen fogyóban van. Ha pótolni kell nem fogok habozni.
A Primer potion-ből már a 3. normál méretű tubusnál tartok. Nagyon sokáig elég egy normál méret. Már kijött egy ideje a csőrös végű puha burkolatú is, ebből könnyebb kinyerni az anyagot.
Az UD termékeit én nagyon szeretem. Van alapozóm, szemhéjfestékeim, szemceruzáim, mint szuper!