2012. március 27.

Smink - Golden

Egy élénkebb és egy visszafogottabb "aranyos" sminket hoztam ma. 
Nagyon régen nem használtam a NYX Ultra Pearl Mania pigmentjeimet, pedig 17 gyönyörű színem van por alakban és préselve is. :) Méltánytalanul szorultak háttérbe, mert nedves ecsettel intenzív, szárazon finomabb hatást lehet velük elérni, és a tartósságukra sincs panaszom. Egy kicsit vigyázni kell a por felvitelekor, de némi gyakorlással pár perc alatt el lehet készíteni a lenti sminket. 
Napfényben.
Amiket használtam:
MAC Rubenesque paint pot (nagy szerelmem)
NYX pigment, Yellow gold és Grass, nedves ecsettel vittem fel mindkét színt
Artistry szempillaspirál, black
Missha Under eye brightener (egy nélkülözhetetlen darab)
 
Amiket használtam:
MAC Rubenesque paint pot
Cherimoya 41-es szemfesték paletta
AVON Super Shock gel eyeliner, black
Artistry szempillaspirál, black
Missha Under eye brightener

Ismeritek a NYX pigmentjeit? Szerettek pigmenteket használni sminkeléshez? Próbáltatok már pigmentet préselni?
Monic



4 megjegyzés:

Unknown írta...

Kicsit ódzkodom a pigmentporoktól,pont az állag miatt,nekem sokszor ,,lepotyog,, sminkelés közben,pedig nem ma kezdtem.

Monic írta...

Kedves Ismeretlen! Még a profi sminkeseknek is lepotyog, lásd pl. Rae Morris. :) Megfelelő technikával a felesleget el lehet távolítani, mert a színek megérik ezt a kis macerát, szerintem. Ha lepréseled, sokkal könnyebben tudsz velük bánni. Így próbáltad már?

Anett írta...

Gyönyörű fénye van ennek az aranynak! Jó választás volt mellé ez a zöld :)
Nagyon szeretem a NYX pigmentjeit, annyira szép fényük van! Gondoltam már hogy lepréselem egy részüket, csak kellene hozzá tégely meg idő...( meg ügyesség? )

Thündérke írta...

Napfényben, hogy ragyog :O gyönyörű :) Vedd elő újra őket! :)