2012. március 13.

Smink - Blue line

Nagyon tetszenek a színes szemhéjtusok, eddig kék, lila és barna van beszerezve (NYX, mert nagyon tartós, nem mászik el, egész nap kitart), de úton van egy türkizkék is. :)
Gyorsan elkészíthető velük a reggeli smink, igazán látványosak, ezért viszont az ajkunkra már csak valami nagyon szolid rúzs vagy szájfény kerüljön.



A múlt héten volt rajtam ez a nagyon egyszerű smink: NYX Eyeshadow Base, lehelletnyi NYX ezüst pigment, NYX Extreme Blue szemhéjtus, Cherimoya Turquoise szemceruza az alsó pillákhoz, valamint AVON SuperShock Black szempillaspirál. Ehhez csupán egy natúr szájfényt viseltem.

Az idén divat lesz a színes szemhéjtus, használtok valamilyet? Kedvenc színetek? 
Monic

7 megjegyzés:

pipacs írta...

Még nincsen, de meghoztad hozzá a kedvem! :):)

Thündérke írta...

gyönyörű kék :$ nekem L.A. colors van, eddig nem nagyon használtam, mert a saját ecsetével nagyon sötét lesz a végeredmény, de múltkor a rúzsecsetemmel vittem fel és tökéletes lett :D

Anett írta...

Még nincs színes tusom, de egy arany színűt már nagyon rég szeretnék csak sosem szánom rá magam!

Monic írta...

Vattacukor, pipacs: Akkor irány a bolt! :D Nagyon hasznos kis találmány ez a színes szemhéjtus, gyorsan elkészíthető, mégis látványos sminket lehet vele készíteni.
Az arany színűn még gondolkodom, nekem inkább a bronz jön be, bár lehet, változik a véleményem, ha látok élőben ilyen színű tust.
Thündérke: Az arany szín Neked például nagyon jól állna! :)

Nóra írta...

nagyon szép! én is szeretem a színes tusvonalakat :))

Névtelen írta...

ez nagyon szép! Mondjuk én a színes tusvonalat szemfestékekből állítom elő... :)

Névtelen írta...

Nagyon szép a tusvonal, de a szempillaspirál hatása borzalmas :(