2012. március 18.

Outfit és smink

Ma anyukám szülinapját ünnepeltük, náluk voltunk ebédelni. Ezt a kis összeállítást és sminket viseltem. :)

 A kis piros cipellőt már láttátok. Nagyon kényelmes, örülök, hogy rátaláltam. :)
A harisnya a Calzedoniából van, a többi ruhadarab turiból: rövidnadrág 300,-,
Marks & Spencer piros felső 800,-, a szőrmés kabátka pedig 1.500,- forint volt. 
 
Artdeco eyeshadow base,
Urban Decay Naked palettából a Naked és a Virgin árnyalat ment a szemhéjamra, valamint Essence 100% splash-proof szemhéjfilc, ultra black.
  
Missha Signature BB krém alapozónak, The Oriental Perfect Cover BB krém
korrektorként, Essence Vampire's Love arcpirosító Bloody Mary, 
Cherimoya Mademoiselle rúzs. 
A fülbevalót, ha jól emlékszem, az I am-ben vettem, akciósan.

Ez az első outfites bejegyzésem, kíváncsi vagyok, hogyan fogadjátok...
Legyen több ilyen?
Monic

8 megjegyzés:

dyna írta...

Nekem brutálpiri ez a rúzs a kedves arcodhoz. Nekem ez a piros már némileg "közönséges" 30 felett. Remélem nem veszed bántásnak, nem úgy szántam! Csak sokkal jobban tetszett és jobban is állt szerintem neked az eddig bemutatott kedves, visszafogottabb vonal rúzs terén. ;)
A fülbevaló nagyon tetszik, és a piros felső is jól áll szerintem! ;)

Thündérke írta...

Nekem nagyon tetszik! Csinos voltál :$ a második kép a kedvencem:$ és nagyon jól áll a fekete tusvonal! Lehetne többször is ilyen bejegyzés ! Puszi:*

Monic írta...

Szia dyna! Nos, igen, ez a rúzs már-már k...vás :DD Nem hordom nyilvánosan, csak "szűk családi körben", mert néha még 30 felett is lehet egy kicsit "játszani". :)

pipacs írta...

Nekem meg pont a rúzsod tetszett meg! :D Ritka az a nő, akinek ennyire jól áll. :)
Viszont az ilyen nyitott orrú cipők harisnyával nekem nem jönnek be. :)

dyna írta...

Naná, h lehet! ;) Örülök, h hasonlóan látjuk.
Elfelejtettem írni, de pipacs rátapintott, én se szeretem a nyitott orrú cipők vs. harisnya összeállítást (meg nekem a sokak által oly trendinek tarzott zokni-szandál kombótól is kiütésem van), valamiért a csupasz lábas szandi megoldás tetszik egyedül. Bár asszem 4 éve egyszer már én is bűnöztem, majd megfagytam egy tavaszi napon, nem akartam megfagyni és vettünk a pasival egy harisnyát a deákon az aluljáróban, amit egy pad mellett suttyomban magamra húztam (mondjuk szoknya volt rajtam, így nem kellett annyira kommandózni:))

Anett írta...

Csini szerkó! Jól összeválogattad a színeket megint :) Piros rúzst én is csak "szűk családi körben" hordok, viszont olyankor nagyon szeretem! Igazából nekem utcán még senkin nem tetszett :)

Anita írta...

Szandál sose passzol kabáthoz.
Illetve nekem a hajad elterelte a figyelmem a rúzsról, mindkettő botrányosan rossz-már ne vedd sértésnek.

Névtelen írta...

o'er 400 species of bacteria deliberation well-nigh 4 occurs as a consequence of Yeast Infection is redness of the vulva.

Also visit my site ... curing yeast infection