2012. március 6.

Shopping - Avon

A 4-es kampányban igyekeztem magam nagyon visszafogni, így sikerült: 
Amit választottam:
- Hajhab göndör hajra, kifogytam a Garnier-esből.
- Planet Spa arcmaszk szett, mely tartalmaz: mediterrán olívaolaj hidratáló arcpakolást, japán szaké és rizs lehúzható arcmaszkot, iszappakolást arcra holttengeri ásványokkal - mindegyikből 4-4 darabot.
- Hosszantartó körömlakk - Orange Creamsicle és Aqua Fantasy.
Az Aqua Fantasy-t muszáj volt azonnal kipróbálnom, gyönyörű tenger színe van!

Most is a körömlakkokra vagytok legkíváncsibbak? :)
Monic

6 megjegyzés:

Thündérke írta...

Mennyibe került a szettecske ?:)

Zitu írta...

Nagyon szép színe van a lakkoknak!:)

Monic írta...

Thündérke: 999,- Ft volt a szett katalógus ára.

pipacs írta...

Az arcmaszkos szettet megrendeltem én is karácsonykor és nagyon befürödtem vele, csak az olívás nem szárította ki a bőrömet, remélem Neked más tapasztalataid lesznek! :) A hab érdekel nagyon, mert göndör a hajam, évek óta a garniert használom, nekem nagyon bevált, de hátha ez is jó, bár az Avonos hajhabokkal sincsenek túl jó tapasztalataim. :S A lakkok természetesen most is nagyon érdekelnek! :) Ezekkel én is szemeztem! :)

Monic írta...

pipacs: A hajhab első ismerkedésre nem tűnik rossznak. Mindenképp beszámolok róla, úgyis készülök egy hajápolós-hajformázós posttal. Az arcmaszkból tegnap este a holttengeris iszappakolást próbáltam ki, igazából nem rossz, de nem is az a hűűűű, ez milyen jóóóó! A bőrkiszáradást én nem érzékeltem - eddig. Majd jön sorban a többi is, és én is jövök véleménnyel.

Panni írta...

A maszkszettet én is megrendeltem, nekem a japán szakés nem vált be, mert nagyon piros volt utána az arcom, égett és fájt. A többi viszont mind jó :D