2012. március 13.

Shopping - Piros cipő és narancs táska

Végre-végre találtam egy piros cipőt, amiben tudok járni! :D Nagyon szépek a platform cipők, tetszenek is, de azokban nem tudok menni, max. 3 lépést. :) Ez a szandál szuper könnyű, nagyon kényelmes és a színe is tökéletes!


És a narancssárga táska is rám talált, hosszas keresgélés után! Tetszik, hogy vállra is akasztható, így mindkét kezem szabad; műbőr, de meglepően puha és nincs borzasztó ragasztó szaga, mint sok más táskának.  


Egy patent fogja össze a fogantyúját, jól zár, nem könnyen pattan szét. Három cipzáras részből áll, ami maga a tökély!
A legbelsőben kapott helyet a pénztárcám, a kisebb cipzáras zsebecskében pedig akár a blokkokat gyűjtögethetjük. ;)
 A középső, ide került az e-book olvasóm.
A kis rendszerezős neszesszerem pont belefér a legkülső zsebbe; itt van még két kisebb rekesz, ahová a bérletem pakolhatom.
(Már csak vakuval tudtam fotózni, ezért a színek sajnos nem teljesen fedik a valóságot :()

Mit szóltok? Piros cipő szerepel a kívánságlistátokon? Vagy színes táska?
Monic

9 megjegyzés:

Zitu írta...

Nagyon tetszik a piros cipellőd,én is ilyesmit szeretnék,de még nem találtam meg a nagy Ő-t:) Táskának is nagyon jó színe van!:)

Thündérke írta...

Nagyon tetszik a cipő és a tatyó is :$ nekem is vannak teli talpú szandáljaim:) imádom őket :) és olyan furi, hogy tök könnyűek :) .

Névtelen írta...

Ezek a szandálok nagyon kényelmesek, és könnyű bennük járni. Hugim tegnap vett egy éktalpú fűzős cipőt, mert a sima magassarkúakkal még hadilábon áll, de ezekkel boldogul. A cipő egyébként kék, piros' fűzővel. Nagyon dögös. :)
A tökéletes piros cipőre még vadászom, egyelőre egy masnis balerinám van csak.

pipacs írta...

Imádom az ilyen szandálokat, cipőket! :)Nagyon tetszik és a táska is!! Na lehet holnap én is megmutatom az én farmercipőm, ami hasonló, mint a tiéd! :) ;)

Nóra írta...

cipő,táska - mindkettő jöhetne, nagyon szépek :)

Monic írta...

Köszi, csajszik! :D

Anett írta...

Jaj...mindkettőt elfogadnám! Én még vadászok az én piros cipellőmre, de kevés sikerrel :(

Névtelen írta...

Hol vetted,pont ilyet keresek..

Monic írta...

Kedves Névtelen! Szeged, Nagyáruház, itt vettem mindkét terméket. :)