2012. március 17.

Film - Védhetetlen (Safe House)

Szeretem Denzel Washington filmjeit és természetesen magát a színészt is. Ezen kívül szeretem az izgis kémes-krimis-kalandos sztorikat is. Lehet, hogy bennem volt nagy várakozás, de be kell valljam, ezt a filmet untam... sok-sok helyen még ásítoztam közben. :( A történet sablonos, tucatnyi hasonlóval találkoztam már, a színészek sem alakítanak maradandót, még Denzel sem, pedig ez rá nem jellemző. Tíz percenként jön egy üldözős-lövöldözős akció rész, amikor egy cseppet felélénkültem, de ennél többet nekem ez a film nem adott. Sajnos. 
Ha igazán profi rendezést, színészi alakítást, történetvezetést akarok látni ebben a témában, akkor inkább újra megnézem a Bourne-szériát. Na, az jó volt!
Azért itt a trailer, utána pedig a tartalom a Port.hu-ról:
"Az elmúlt öt évben Matt Weston egy eldugott, eseménytelen fokvárosi poszton teljesített szolgálatot. Noha már nagyon szeretne teljes képesítésű ügynök lenni, és évek óta várja a lehetőséget, hogy bizonyítson, egyelőre be kell érnie azzal, hogy őrzi a CIA védett házát. A ház első és egyetlen lakója viszont a legveszélyesebb ember, akivel valaha találkozott. Tobin Frost csaknem egy évtizeden át sikeresen bujkált üldözői elől. A CIA egyik legjobb ügynöke, a volt hírszerzőtiszt katonai információkat adott el mindenkinek, akinek volt elég pénze. Titkokat árusított ki Észak-Koreának, terrorista sejteket segített, felmérhetetlen károkat okozott az Egyesült Államoknak. És most visszatért a rezervátumba, egy titokkal. Ahogy Frostot beszállítják kihallgatásra, zsoldosok érkeznek, és ízekre szedik Weston védett házát. Az őrnek és a rabnak éppen hogy sikerül megmenekülnie, és rájönnek, hogy a támadókat terroristák küldték, vagy valaki az ügynökségből, aki bárkit elpusztít, aki az útjába áll. Most Westonon a sor, hogy kiderítse, kiben bízhat meg, mielőtt mindkettejüket kiiktatják a játékból. "

Szeretitek az ilyen krimiket? Van kedvencetek? Láttátok már ezt a filmet vagy tervezitek, hogy megnézitek?
Monic

Nincsenek megjegyzések: