2012. március 17.

Örömködés :)

Rájöttem, hogy NAGYON szeretem a hosszú hétvégéket! :D Végre sikerült utolérnem magam: bepótoltam az alvás-mínuszokat, elfogyott a vasalásra váró ruhakupac, az ablakok is tiszták, rendet raktam az íróasztalomon és a sminkes cuccaim között, fotóztam jó néhány teszthez, sminkhez, ezen kívül volt időm olvasni, filmet nézni, kád forró vízben heverészni, üldögélni a teraszon a napsütésben... :) Szóval sok-sok ilyen hétvégét! (Ebben az évben szerencsére lesz még néhány!)
 
 Ezek még a nőnapi virágok. 
 Az első százszorszépek a kertben. :)
 Az aranyvessző is kezd virágba borulni.
 
A kutyikám is élvezi a napsütést és a kerti rohangálást.
És így alszik most, a délutáni hancúr után. :D
(A szöszök a szőnyegen tuti az én bosszantásomra 
jönnek elő.  Tegnap volt porszívózva...!)

Ti mivel töltöttétek/töltitek ezt a hétvégét? 
Monic

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

én is utolértem magam :$olyan jóóóó :) jajj nálunk is ilyen a szőnyeg.... a drága kutyuskám miatt, aki még direkt végig is húzza magát rajta mikor reggel felkel :D

Anett írta...

Nekem kb semmire sem volt időm :) csütörtök-péntek családlátogatás, kilőve az egész nap, szombat tópart-horgászat, ez legalább jó volt sütött a nap, leégett az arcom, vasárnap mozi és bevásárlás, plusz egy kis házimunka estére :(