2012. március 3.

Kedvencek - február

Ők a februári kedvenceim.

Legtöbbször ez a Swarovski kiselefánt volt a nyakamban, szerintem pozitív energiát ad. :) Volt neki kék szeme is, de azt már jó régen elhagytam valahol. :(
A fülbevalók közül nemigen válogattam, ezt a kettőt viseltem leggyakrabban.

Az Avon Colordisiac rúzsok nagy szerelmeim, mindkét színről 
láttatok itt swatch-ot. Satin sheets és Can't resist coral. 

A februári hideg nem tett jót a bőrömnek, kellett a korrektor és a primer is.
Mindkét terméket használom már jó ideje és nagyon meg vagyok
velük elégedve. 

Shea vaj, szintén a hidegtől kiszáradt bőrömre: lábam, sarkam, kezem, 
könyököm mind-mind meghálálta az ápolást. A vaj állaga meglepően kemény, 
meg kell vele birkózni, mire egy kis mennyiséget ki tudok vadászni a tégelyből. 
Az illata sem a legjobb, olyan füstölt zsír szaga van, de a hatása 
kárpótol mindezért. Jó sokáig elég lesz ez a mennyiség.

És ez a kis paletta volt a kedvenc, imádom úgy, ahogy van: a pasztelles színeit,
a miniatűr csillámokat, az illatát, a dögös kis külsőt. :) 
Bővebben itt láthattátok.

Ti mit használtatok legtöbbször az elmúlt hónapban?
Monic

1 megjegyzés:

Thündérke írta...

jajj az elefánt milyen cuki:$ és a rúzsok is tetszenek:)